─ Professioneel adres | Telefoonpermanentie | Administratie

Diensten

Parkoffice biedt je een professioneel adres voor de vestiging van je maatschappelijke zetel of voor je commercieel adres, mét postbehandeling. Je kan dan ook gratis flexwerken in onze lounge, en meermaals per jaar gratis onze vergaderzalen boeken met je persoonlijke login.

ZETELVESTIGING

Een eigen zakenadres dat voor administratieve doeleinden (oprichting etc.) gebruikt mag worden. Indien gewenst, kunt u over een eigen telefoonnummer beschikken, dat vast doorgeschakeld staat naar een nummer naar keuze. Dat kan ook ‘op afroep’ zodat dit eventueel kan geïmplementeerd worden op een later moment. De basisprijs blijft ongewijzigd.

 

Virtueel kantoor

Dienst zetelvestiging gecombineerd met telefoonpermanentie.

TELEFOONPERMANENTIE

Een paar uur geconcentreerd doorwerken is voor veel mensen een onbereikbaar ideaal. Ze worden gestoord door telefoontjes, e-mails en collega’s met vragen. Parkoffice biedt telefoonpermanentie op maat aan, waarin oproepen gefilterd worden volgens script. Wat betekent dat voor jou en je bedrijf? Minder telefoons en meer werkvoldoening!

Het meertalig Parkoffice-team spreekt je contacten persoonlijk en professioneel aan. Er wordt doorverbonden naar de juiste contactpersoon of er wordt een boodschap gemaild. Dankzij de 24u voicemaildienst worden ook de boodschappen buiten de kantooruren opgevolgd. Het telesecretariaat van Parkoffice biedt ook een eenvoudige en handige oplossing wanneer je voor een langere tijd niet bereikbaar bent, bijvoorbeeld tijdens vakantieperiodes.

ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING

Parkoffice biedt diverse administratieve diensten ter ondersteuning aan, waaronder: vertalingen, copywriting, verslaggeving, opmaak presentaties, opmaak uitnodigingen en respons bijhouden, reservaties hotel/restaurant, printen, scannen, kopiëren, boekhoudkundige input enz. tegen een vast en scherp uurtarief.

VEELGESTELDE VRAGEN

Parkoffice biedt klanten een professioneel adres aan. Deze formule is ook ideaal voor buitenlandse ondernemingen die op de Belgische markt actief willen zijn, zonder fysieke aanwezigheid.

Een paar uur geconcentreerd doorwerken is voor veel mensen een onbereikbaar ideaal. Ze worden gestoord door telefoontjes, e-mails en collega’s met vragen. Parkoffice biedt telefoonpermanentie op maat aan, waarin oproepen gefilterd worden volgens script. Wat betekent dat voor jou en je bedrijf? Minder telefoons en meer werkvoldoening!

 

Het meertalig Parkoffice-team spreekt je contacten persoonlijk en professioneel aan. Er wordt doorverbonden naar de juiste contactpersoon of er wordt een boodschap gemaild. Dankzij de 24u voicemaildienst worden ook de boodschappen buiten de kantooruren opgevolgd. Het telesecretariaat van Parkoffice biedt ook een eenvoudige en handige oplossing wanneer je voor een langere tijd niet bereikbaar bent, bijvoorbeeld tijdens vakantieperiodes.

Parkoffice biedt diverse administratieve diensten ter ondersteuning aan, waaronder: vertalingen, copywriting, verslaggeving, opmaak presentaties, opmaak uitnodigingen en respons bijhouden, reservaties hotel/restaurant, printen, scannen, kopiëren, boekhoudkundige input …

Dankzij onze samenwerking met Soulbricks en Officenter, kan je als full service klant ook terecht voor werkplekken en vergaderzalen in Vilvoorde, Zaventem, Leuven, Antwerpen, Geel, Sint-Truiden, Genk, Tongeren, Turnhout, Hasselt, Beringen, Pelt en Maastricht. Verder werken we samen met SkylinE40 te Aalst alsmede O’Forty Business Center in Oostkamp.

Parkoffice biedt klanten een professioneel adres aan. Deze formule is ook ideaal voor buitenlandse ondernemingen die op de Belgische markt actief willen zijn, zonder fysieke aanwezigheid.

Een paar uur geconcentreerd doorwerken is voor veel mensen een onbereikbaar ideaal. Ze worden gestoord door telefoontjes, e-mails en collega’s met vragen. Parkoffice biedt telefoonpermanentie op maat aan, waarin oproepen gefilterd worden volgens script. Wat betekent dat voor jou en je bedrijf? Minder telefoons en meer werkvoldoening!

 

Het meertalig Parkoffice-team spreekt je contacten persoonlijk en professioneel aan. Er wordt doorverbonden naar de juiste contactpersoon of er wordt een boodschap gemaild. Dankzij de 24u voicemaildienst worden ook de boodschappen buiten de kantooruren opgevolgd. Het telesecretariaat van Parkoffice biedt ook een eenvoudige en handige oplossing wanneer je voor een langere tijd niet bereikbaar bent, bijvoorbeeld tijdens vakantieperiodes.

Parkoffice biedt diverse administratieve diensten ter ondersteuning aan, waaronder: vertalingen, copywriting, verslaggeving, opmaak presentaties, opmaak uitnodigingen en respons bijhouden, reservaties hotel/restaurant, printen, scannen, kopiëren, boekhoudkundige input …

Dankzij onze samenwerking met Soulbricks en Officenter, kan je als full service klant ook terecht voor werkplekken en vergaderzalen in Vilvoorde, Zaventem, Leuven, Antwerpen, Geel, Sint-Truiden, Genk, Tongeren, Turnhout, Hasselt, Beringen, Pelt en Maastricht. Verder werken we samen met SkylinE40 te Aalst alsmede O’Forty Business Center in Oostkamp.

CONTACT

De kantoren, co-working en flexibele werkplekken van Parkoffice zijn bijzonder goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer als met de wagen. Je bereikt ons business center in Gent makkelijk zonder het centrum binnen te rijden. Bovendien bieden onze kantoren voldoende parkeergelegenheid in de nabije omgeving.

Business Center Parkoffice Gent

Parkoffice Gent vind je aan de Hofstraat 269 te 9000 Gent. De tweede ingang bevindt zich ter hoogte van de Franklin Rooseveltlaan 348-349.

SOMOP NV: BE 0441.425.719

Always there to care.

Neem contact

Je mag van ons de dag zelf nog een antwoord verwachten. Alvast bedankt voor je interesse.

    [_url]

    Call Now Button