Meetings en events

Vanaf €12

5 redenen om meeting of event bij Parkoffice te organiseren

1. Stijlvolle Meeting Rooms opstelling naar wens
2. Capaciteit van 2 tot 60 personen
3. Gemakkelijk te bereiken en in hartje centrum
4. Bij beide centra veel parkeergelegenheid in de buurt
5. Online boeken mogelijk!

Voor elke meeting een geschikte zaal!

Van 2 tot 60 personen

Professioneel vergaderen in een stijlvol kader.

Een persoonlijk en vriendelijk onthaal voor u en uw gasten!

Wij stellen momenteel 15 stijlvolle ruimtes ter beschikking met een capaciteit van 2 tot en met 60 personen. Onze faciliteiten lenen zich uitstekend tot het organiseren van vergaderingen, seminaries, trainingen, presentaties of evenementen. De meeting rooms zijn volledig uitgerust met fast internet, beamer, white board, flip chart, UTP- aansluitingen en, indien gewenst, kan u rekenen op diverse cateringmogelijkheden.

Wat onze klanten over ons vertellen