Parkoffice | Veelgestelde vragen over Parkoffice in Gent en Kortrijk
Heeft u vragen over onze flexibele werkplekken, kantoren of diensten? Klik hier voor een overzicht met veelgestelde vragen en antwoorden over Parkoffice!
15697
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15697,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Veelgestelde vragen over Parkoffice in Gent en Kortrijk

Wat is inbegrepen in de vergaderzalen?

Parkoffice biedt 3 types vergaderzalen aan: interviewruimtes, medium vergaderzalen en grote vergaderzalen.

 

De interviewruimtes – uitgerust met wifi en flipchart – maximaal 4 personen. Geschikt voor een vergadering, coaching sessie, sollicitatie, lesmoment… in een ongedwongen sfeer en stijlvol kader.

  • Vergaderzalen Gent: Little Garden, Evergreen, The Pearl, Small Talk, Presto, Brainbox en Smile.
  • Vergaderzalen Kortrijk: Round Table Room, Library en Sea View.

 

De medium vergaderzalen – uitgerust met wifi, flipchart, flatscreen en Nespresso-apparaat – zijn geschikt voor brainstorming sessies, lessen, kleine workshops en outplacement sessies.

  • Vergaderzalen Gent: Workout en Backstage (tot 8 personen)
  • Vergaderzalen Kortrijk: Light Bulb Room en Board Room (tot 10 personen)

 

De grote vergaderzalen – uitgerust met wifi, flipchart, whiteboard,  beamer en Nespresso-apparaat – zijn geschikt voor outplacement en opleidingen, seminaries, expertises, brainstorming sessies, lezingen, productvoorstellingen enz.

  • Vergaderzalen Gent: The Gallery (tot 12 personen), The Cube en The View (tot 20 personen)
  • Vergaderzalen Kortrijk: Business Lounge en Theatre (tot 20 personen)

 

Dankzij onze samenwerking met ABCN en Officenter kunt u als full service klant ook terecht bij 600 nationale en internationale locaties.

Hoe reserveer ik een vergaderzaal?

Bent u nog geen klant bij Parkoffice? Dan kunt u snel en eenvoudig reserveren via telefoon of e-mail [link]. Het Parkoffice team gaat de beschikbaarheid voor u na en volgt de reservatie op.

 

Eens u klant bent, kunt u met uw inloggegevens zelf boeken via het online reserveringssysteem. Er kan gereserveerd worden per 2 uur, per halve dag of per hele dag. U kunt zelf ook kosteloos reserveren of annuleren tot 72 uur voor de boeking.

Wat zit er allemaal in mijn pakket als full service klant?

Kiest u voor een full service kantoor bij Parkoffice dan geniet u van volgende accommodatie:

 

  • een ruim, instapklaar kantoor (alle vaste kosten inbegrepen),
  • 24/7 onbeperkte toegang (toegangscontrole en camerabewaking),
  • VDSL telefonie en glasvezel internet (Fast Internet EVOS Premium Fiber 1G connectie)
  • individueel telefoonnummer
  • professioneel adres

 

met bovendien tal van full service voordelen:

 

  • hartelijk en professioneel onthaal door het Parkoffice team
  • telefoonpermanentie & postbehandeling
  • gratis flexwerken in Parkoffice lounge of basement
  • maatschappelijke zetelvestiging of commercieel adres
  • poetsdienst en technisch onderhoud
  • beveiligde fietsenstalling
  • Parkoffice-fietsen voor kleine verplaatsingen
  • het ‘Pakket vergaderen’ van Parkoffice

 

Kom langs voor een rondleiding!

Zijn er alternatieven voor een full service kantoor?

Shared Offices en flexibele coworking spaces zijn uitstekende alternatieven voor een full service kantoor.

 

  • In een shared office geniet u alle voordelen van een full service klant, maar deelt u uw kantoor met een andere ondernemer.

 

  • Als flexwerker deelt u een gemeenschappelijke stille ruimte met WiFi.

 

Vraag hier een offerte aan.

Wat is flexwerken?

Inspirerende ruimtes, goede koffie en snelle WiFi. Coworking en flexwerken zitten in de lift! In een relaxte werkomgeving werken freelancers, kleine ondernemingen en start-ups aan hun eigen project en wisselen ze kennis en ervaringen uit.

 

Cowork- en flexwerkplekken zijn ook ideaal voor mensen die genoeg hebben van het fileleed en die dichter bij huis willen werken.

 

Bij Parkoffice Gent is pas een nieuwe, prettig ingerichte flexwerkruimte met veel daglicht geopend. Ook in Parkoffice Kortrijk is een aangename, grote ruimte beschikbaar. Huur een flexibele werkplek met een maand-op-maand abonnement!

Wat is een maatschappelijke zetelvestiging?

Parkoffice biedt klanten een professioneel adres aan, zowel in Gent als in Kortrijk. Deze formule is ook ideaal voor buitenlandse ondernemingen die op de Belgische markt actief willen zijn, zonder werkelijke aanwezigheid.

Wat is telefoonpermanentie?

“Een paar uur geconcentreerd doorwerken is voor veel mensen een onbereikbaar ideaal. Ze worden gestoord door telefoontjes, e-mails en collega’s met vragen.”

 

Parkoffice biedt telefoonpermanentie op maat aan, waarin oproepen gefilterd worden volgens script. Wat betekent dat voor u en uw bedrijf? Minder telefoons en meer werkvoldoening!

 

Het meertalig Parkoffice team spreekt uw contacten persoonlijk en professioneel aan. Er wordt doorverbonden naar de juiste contactpersoon of er wordt een boodschap gemaild. Dankzij de 24u voicemaildienst worden ook de boodschappen buiten de kantooruren opgevolgd.

 

Het telesecretariaat van Parkoffice biedt ook een eenvoudige en handige oplossing wanneer u voor een langere tijd niet bereikbaar bent, bijvoorbeeld tijdens vakantieperiodes.

Welke administratieve ondersteuning is er bij Parkoffice?

Parkoffice biedt diverse adminsitratieve diensten ter ondersteuning aan, waaronder:

 

  • Vertalingen
  • Juridische vertalingen
  • Copywriting
  • Verslaggeving
  • Opmaak presentaties
  • Opmaak uitnodigingen en respons bijhouden
  • Reservaties hotel/restaurant
  • Printen, scannen, kopiëren
  • Boekhoudkundige input

Hoe bereikt u Parkoffice Gent?

Parkoffice Gent is vlot bereikbaar, zowel met de wagen als met het openbaar vervoer. Zo bereikt u Parkoffice Gent makkelijk zonder het centrum binnen te rijden. Klik hier voor gedetailleerde instructies.

Hoe bereikt u Parkoffice Kortrijk?

Parkoffice Kortrijk is vlot bereikbaar, zowel met de wagen als met het openbaar vervoer. Klik hier voor gedetailleerde instructies om onze business centra te bereiken.

Klik hier voor een offerte op maat

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Gent

Gent

Hofstraat 269, 9000 Gent

B-9000 Gent

Tel: +32 9 265 02 11

E-mail: info@parkoffice.com

Kortrijk

Kortrijk

Doorniksestraat 63

B-8500 Kortrijk

Tel: +32 56 96 06 00

E-mail: kortrijk@parkoffice.com

Heeft u vragen over onze diensten of wenst u meer informatie?